10 Saker du kanske inte visste om mig. - Maja

* Jag vill föda upp ett föl som ska heta Hollywood Hills. Har velat göra det länge och en dag ska jag göra det!

* Jag måste alltid räkna trappstegen i en trappa. Tappar jag bort mig måste jag vända mig om och räkna dom igen.

* Om jag tar upp en pinne i skogen och bär den ett tag har jag jättesvårt att kasta den igen, just för att jag har tagit den från denns hem

* Jag lyssnar i stort sett alltid på musik.

* Jag har varit anti touchmobiler och framförallt Nokia. Nu äger jag en touchmobil av just märket Nokia.

* Jag hatar särskrivningar. Tex att man skriver "Jätte kul" Istället för "Jättekul"

* Jag älskar tomater. Kan äta det som ett äpple. Samma med Avocado.

*För 3 år sen brydde jag mig inte en sekund om att matcha i ridningen, nu gör det ont i mig om jag ser att någon rider med ett träns med silverfärgade spännen och mässingsfärgat bett.

* Jag hatar Justin Bieber, men det finns en låt jag kan lyssna på från honom. Och det är "Overboard"

* Jag har levt utan min pappa som stack när jag var 4-5 år gammal (ca 11 år sen). Känner inget behov av att söka upp honom, men ibland vill jag det. Och då hittar man inget om honom på internet.




Kommentarer
Postat av: Emelie

Älskade vän!<3

2011-08-22 @ 18:57:24
URL: http://blueeagle.soclog.se
Postat av: Magdalena

Finaste Maja. Saknar dig. <3

2011-08-23 @ 22:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0