Emma - Denna veckan..

Denna veckan har min Tax enbart fått stå och hänga i hagen då jag har haft så mycket att jag bokstavligt talat gråtit när jag kommit hem då jag inte klarar mer.. Igår va jag med en kompis och festade, så idag har jag en ganska go huvudvärk (kalla de bakfylla om de känns bättre! Haha!)

Idag ska iallafall Taxen få gå lite i paddocken, barbacka eller med dressyrsadel utan stigbyglar.. De vet jag inte än.. De enda jag vet är att de inte blir någon galopp om han inte är helt för överspeedad..

Jag känner precis som Maja att jag ska komma igång med bloggandet igen, då jag saknat de som bara den! 
Här är lite saker som kommer att komma upp från mig dessa dagarna framöver:

- Taxens veckoschema

- Åsiktsinlägg pessoa

- Åsiktsinlägg tävlingsfjordingar

- Inlägg mig & Emanuel.

- Resten av min häst historia.. Del 3-8.

- Failbilder till häst

- Failbilder utan häst

- Mina "tränare"

- Mina måste ha, och mycket mycket mer!



De kommer ut några av dessa redan ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0