Emma - när lönen kommer..

Då ska jag festa med mig själv i utrustning! Haha! 
Om jag räknat rätt iallafall... Hrm..
I första hand ska jag betala Taxen..

I andra hand ska jag betala tillbaka mamma lite pengar..
Sedan har jag suttit och klurat lite och jag tror jag ska köpa mig en bomlös!
Jag klarar inte av hans allround sadel (inte han heller) och hans dressyrsadel blir bara värre.. Så fram tills vi har lit pengar så ska han ha en bomlös! Eller en begagnad dressyrsadel.. Vi får se vilket håll de blir!

Annar vore jag kanon nöjd om jag kunde få ett blått och ett rött pannband från Charlies eller ett Mias schabrak i ljusrosa där de ska vara cerica kantband och vaniljvita passpoaler och där de ska stå broderat i vaniljvitt "Mr. Tax"....

Den som kunde drömma!

Kommentarer
Postat av: ebba

jätte fin blogg ;)

2011-08-16 @ 12:02:52
URL: http://mirakelpony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0