Lite info.

Fick in en fråga från Anonym nyss, som vi tror fler undrar över, så tänkte räta ut detta frågetecknet.

När ska Moa blogga? Har just börjat läsa eran blogg,men ser bara inlägg från Maja och Emma?

Svar: Nu är de såhär att Moa har slutat att blogga här på Fjordingstyle av både ena och andra anledningen.
Varför hon har gjort de, håller vi privat ett tag till fram till att alla frågetecken hos oss emellan är utklarade.

Så från och med nu, så är det bara Emma och Maja kvar här på Fjordingstyle, men vi hoppas att ingen av våra fina läsare hoppar av för detta!

Nu i veckan kommer även en ny design in på bloggen, så håll utkik! :)



Kommentarer
Postat av: moa

Jag kan svara och jag hoppas ALLA läser detta!!

Emma och maja böt lösen så jag INTE kunde blogga. Det är sanningen som jag tycker ni ska skriva.

2011-08-28 @ 19:17:47
URL: http://fjordstjarnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0