EMMA, MOA, MAJA - LÄS!

Gör samma som maja gjorde, för jag har inte ditt nummer moa och jag vet inte hur jag ska få tag på er på andra sätt! ;-) Här är mitt nummer 0702831895 skriv era!:D //Moa
0735083279 - Emma !

Jag har världens ide, nu när bloggen blivit ganska stor så tycker jag de är dags att få lite roligare grejer!
Tävlingar har vi ju haft.. Men jag vet inte om vi ska ha någon utmaning som vi ska göra i videoinlägg? :D
Hade inte de varit kul? :D typ rida baklänges ett helt pass, köra gymkhana, lära in ett trick på en timme.. Något som är "svårt" att göra, men samtidigt SKITKUL att se på? :D

Sedan finns ju frågestunder, och olika diskussions inlägg och en massa andra kul saker, vad tror ni? :D


Maja - Ja, alla småtävlingar börjar bli uttjatade. Jag raggar fortfarande sponsor till en större bloggtävling utan posetiva svar.. Men snart så! 

Sen tycker jag även att vi kan göra en dag då vi bara videobloggar alla inlägg, alltså inget skriftligt på en hel dag. Vad tycker ni om det? :)

Det låter bra! Jag kan göra utmaningar i september när jag är i stallet helt själv!:)

Ja, verkligen! "gissa rätt och du får en länkning" känns vääääldigt uttjatat..
Jag är väldigt sugen på att enbart ha videobloggar under en hel dag! Ska bara hitta min USB sladd.. Hrm. HAHA
Men vilket datum kör vi!? :D
Jag vill faktiskt göra lite utmaningar också, så nu i veckan kommer de nog komma upp en film när jag försöker rida ett helt pass baklänges! HAHA!
De hade varit roligt om ni la in något liknande och att dom kunde rösta vem de gick bäst för? :D va säger ni flickor? :D

Maja - Jag är borta på veckorna, så det är smartast att köra videodag på en helg när jag har hästarna och det. :) Precis, så ska man rösta sen :D

Moa, här är mitt nummer så kan vi nå varandra utanför bloggen ifall något skulle uppstå 070 53 48 948. Skriv även ditt så Emma får det också.

Emma- jag har redan majas nummer, så d är lugnt! :)
men ad säger ni om denna eller nästa helg då? :)
Känner att denna bloggen ligger nere på prioritets listan för många, då kommentarer och allt bara sjunkit! 


Maja - Jag har börjat blogga nu! Men kom igen tjejer!!! BLOGGA :D Alla 3!
Sorry har inte hunnit nu när skolan börjat;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0