PUH!

Nu har jag kommit hem från en dag PROPPFULL av shopping!

Men imorgon blir de Hööks på nytt då jag inte kunde bestämma mig vad jag ville ha för något. Hrm.. ;)

Jag funderar på antingen


Något av dom eller




Om jag köper något av schabraken så kommer jag dra med ett par lindor som matchar också! :)

Jag är ockå himla sugen på att skaffa mig ett stångbett, för att kunna börja öva på riktigt med sitsen, då jag är så rädd att ta i för mycket.
(Därför köper jag stångbett isåfall, för att jag vet att jag då kommer försöka med ALLA medel innan jag tar i tygeln) Så jag känner att de blir lättast.. Eller med en kandarstång.. Hrm.. Blir att tänka över detta!


Men nu ska jag sova, då jag ska som sagt till hööks imorgon och plocka med mig lite hem! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0