rubrikslös..

Jag är så dålig på att skriva rubriker, och "Hej" eller "Tjena" börjar bli tråkigt..

Jag bara älskar, när man går och lägger sig 1 (världens tröttaste Emma vid den tiden) och sedan att ha en katt som kloar och tuggar sönder fötterna från halv 4 till klockan 6, då pojkvännens larm ringer och han tänder alla lampor i hela huset för att hålla sig vaken.. Lixom..?
Va gör de för nytta att ha världens mest övertrötta Emma hela dagen?
Jag kommer ju inte orka med ett skit!?
(Och jag som ska ha zumba-pass idag, men inte kan stegen! EEK EEK. *hyperventilation*)

Iallafall skulle jag bara meddela att jag inte kommer kunna blogga på hela helgen, från nu om någon timme.

Idag är schemat fullsmockat med : zumba pass, stalltjänst, ta mig till ronneby och städa hela lägenheten.
Lördag är det : ännu mer städande, tvätt tid, och inflyttningsfest.
Söndag kommer ju då bestå av : städ från efterfesten och Bubbetorps marknad.. Suck va trött jag kommer vara Söndag kväll..

Aja, men de är bara att köra, back in buisness..
Får se om jag hinner rida Taxen ikväll, då får ni vel en kort recention av det innan städandet tar sin början..


Nae, nu måste jag gå och hälla i mign minst 5 liter kaffe och käka.. Min morgonritual.. Oh, visst ja.
Jag skulle packa, platta håret, fixa pengar till bussss...... (tyst och meningslöst drabbel om alla saker jag måste göra innan halv 1.)



Tuddiluu.
/ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0