tyvärr..

..Känns de som om denna bloggen är aningen död? 

Känns inte som om någon läser den längre.. Nog kan de vara för att vi inte uppdaterar lika mycket längre, men ändå.. 

Iallafall, idag är jag lycklig! Jag har allt jag någonsin kunnat önska mig, och de viktigaste för mig är att jag numer kan ta hand om min ögonsten, varje dag.. Jag behöver inte sitta i en bil i 40 minuter för att ta mig dit efter jobbet.. Utan jag kan ta mig dit på egen maskin! OM jag är lycklig över detta!



Och att jag då ska dela stall med bästa Julia, gör saken inte mindre amazing!

Vi ska troligtvis göra en blogg tillsammans hon och jag, och de kommer nog att gå superbra! :)


Då kan ju också göra en gemensam header, vilket vore underbart kul! Vi och våran "märkesutrustning".. Hehe, nejmen jag vet att detta kommer gå vägen, och de kommer vara helt och hållet underbart! :)


Men nu mina vänner ska jag vara en duktig flickvän och städa lägenheten tänkte jag mig!
För de finns bara en (mänsklig) kille i mitt hjärta och mitt liv, och honom kunde jag inte tänka mig att leva utan!




Ha de gott allesammans!

/ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0