Hästaffärer med bra priser - Maja

Tänkte bjuda på lite hästaffärer som har utrustning till dig och hästen för ett bra pris. Jag har själv inte handlat därifrån, men kanske ska göra det någon gång?


Nr 1 : Charlies.nu Dom har både märkesutrustning och billigare alternativ. Jag har funderat på att beställa röda boots + två strasspannband därifrån snart. 

Nr 2 : Fåglasång. Emma skrev ett inlägg här om dan om det. Dom har mycket olika saker till ett superpris! Men även där hittar du märkessaker.

Nr 3 : Haglunds, har hört att dom inte har den bästa kvalitén. Men där hittar du saker till ett bra pris. Jag gillar även att du kan prova brodera på internet och se hur just din brodyr blir.
Nr 4. Hoppla Ridsport. Hoppla.se har jag aldrig heller handlat förr. Men det ser ut som dom har en del grejjer som skulle kunna få flytta in i sadelkammaren.



Kommentarer
Postat av: Marie

sv: Jaså? De visste ja då inte :P Då va de väll tur ja gjorde få knoppar på henne då :P Hon ha ju inte den grövsta halsen så :P

2011-07-29 @ 12:20:51
URL: http://clarabelelhabiba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0