Tjenare!

Nu är jag hemkommen från resan på havet!

Helt helt okej, eller rättare sagt.. 100% awsomeness!


Jag och mikael tog bussen från Ronneby vid halv 8 på torsdags morgonen, var framme i Kalmar vid ca 10, då vi satte oss i minibussen påväg upp till Stockholm.. Hela vägen upp så va de hög musik och taggande, samt alkohol och pisse-pauser inräknade! Hihi.

När vi väl kom fram i Stockholm så vevade vi ner rutorna och skrek "SÄG FINNS DE NÅN SOM KAN, SOM EN RIKTIG MAN, DRICKA ÖÖL OCH ÅKA HOJ?! VAR FINNS DE GRABBAR, SOM TUGGAR TAGGTRÅD OCH SPOTTAR SNUS!?" Eller aa. Den låten iallafall på högsta volym.

När vi väl va framme på båten så att säga, eller terminalen väntade 1 timmes kö för att få checka in, och 45 minuter att ta sig ombord på båten.. Inte dom roligaste timmarna i mitt liv.. Plus att de va scanning av väskorna och vi fick ta oss förbi 3 knarkhundar för att ta sig på båten! Mycket säkerhet, men de va de säkert värt i längden!

Såhär taggade va vi vid incheckningen

Från vänster: Mikael Gebestam (min pojkvän), Jag, Amanda Carlsson (en av mina bästa vänner)



Mikael och Jag.. Hrm.. Pigga som tusan, precis när vi hade käkat innan Stockholm.

Sen när man kom in, va de bara att börja tagga satan för att festa JÄRNET.

Vi flyttade in i hytten snabbt som tusan, för er som vill veta bodde vi på nionde våningen i båten i hytt 9120.
Sedan va de dusch, alkohol, föna och platta håret, ta en klunk på cidern, sminka sig, skrika på folk som försökte ta sig in i hytten, dricka lite till, sminka sig de sista och tupera håret mycket som satan, klunka groggen man kom på att man fixade men som man glömde, och ut ur hytten och in i hytt 9122 där polarna Mattias, Fredrik och Ola hade fått sin hytt.. Polarna med datorn och högtalarna.. Sedan va de bara att tuta och köra, eller som vi på kryssningen skrek, KBK! (K=kör, B=bara, K= kör)

Hela kvällen urartade och tyvärr blev pojkvännen sjösjuk och fick lägga sig runt 1, vilket också jag som snäll flickvän gjorde.

Har tyvärr inga bra bilder från första dagen då alla bilderna som togs inte har kommit upp ännu. :-)
Men jag har några halvkassa!


Från vänster: Mattias Johnsson, Mikael Gebestam, Ola Brange.


Från vänster: Mikael Gebestam, Ola Brange, Fredrik Olsson, Amanda Carlsson (och bakom henne) Fredrik Johnsson.


Jag och random dude utklädd till Marlyn Monroe.


Jag, Amanda Carlsson, Matilda Jonsson (upphittad, awsome tjej!)


Mikael Gebestam, Jag, Mattias Johnsson, Amanda Carlsson, Fredrik Olsson.



Dag nummer två hoppade vi av i Finland och begav oss till Mcdonalds för frukost.
När vi va färdigkäkade så stack vi tillbaka till båten och började om från början!

Dock låg jag, Amanda och Fredrik Olsson heldäckade tidigt denna kvällen pga av alla vågorna, sjösjuka som vi blev, men en hel del kort blev det!


Mikael Gebestam och Mattias Johnsson.. Suck, helt onödigt, men ack så värt att testa!


Mattias och Mikael.. Ingen nådig flask-j*vel..


Fredrik Olsson, Mikael Gebestam och Jag!        I really loooove this dude! <3


Mattias och Jag! Drickan alltid till hands!


Jag och Amanda.


Hahaha, några dudes vid barbordet!


Aja, nu ni bloggen ska jag sova och sova sju-kvart-i-timmen då jag och Mikael ska ner och lämna bilen tidigt imorgon.. Suck.. Aja, några timmars sömn lyckas jag nog få dit tror jag! :D

Som sagt, fler bilder kommer att flyga upp, kan vara roligt att se mig på andra tillställningar än på Taxens rygg?

/ Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0