10 sanningar om mig!

1 - Jag är den mest sociala människa jag vet!
2 - Jag har en minnestatuering på halva min rygg som står för min mormor och morfar?
3 - När jag piercade mig gjorde en kompis till mig det på fredagkvällen med en säkerhetsnål, och jag fick inte i läkstaven förren söndag kväll?
4 - När jag va mindre spelade jag bondkomik tillsammans med min mamma, min kusin och min moster i en lokal i Bräkne-Hoby (om jag inte minns fel) till minne av min mormors teater hon gjorde till min mamma och som dom turnerade runt med i hela Sverige?
5 - Jag har dansat bugg sedan jag va ca 5 år gammal och är nu uppe på tävlingsnivå?
6 - Artax är motsatsen till den häst jag letade efter?
7 - Jag har haft ett födelsemärke på mitt lår som va 6x3 cm som nu är bortopererat och har lämnat ett ca. 10-14 cm ärr efter sig?
8 - Jag har även tagit bort ett födelsemärke på ryggen som dom brände bort?
9 - Jag har under ca 1 års tid varit helt säker på att jag har cancer i magsäcken, men har inte varit smart nog att kolla upp de?
10 - Jag har alltid varit olycklig över hur jag sett ut och flera dagar gråtit mig till sömns pga detta, och att jag tillochmed tänkt tanken på att vandra vidare pga hur "ful" jag är?




Tagen i måndags.


/ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0