Ännu mer utrustning!

Åh, jag kan bli galen på allt jag vill få hem just nu! Haha!

Hittade ännu mer från http://wildhorsecolours.com/ som jag vill klicka hem nu ungefär!

Denna gång.. Schabrak!
(Alla dessa färger finns att beställa hem i dressyr eller allroundmodell.)


Detta kostar 54 dollar. Visst att denna färg inte kommer synas så väl på våra fina fjords, men coolt hade de nog varit ändå! =)


54 dollar detta med. Turkos funkar på nästan alla färger enligt mig, ger alla färger ett lyft lixom! =)
Tillochmed till våra fjord funkar det! :)
Eller vad säger ni? =)


Även denna kostar 54 dollar. Och den är supercool! Jag totalälskar grönt till fjordingar som många andra, men mörkgrönt är ingen hit. Tyvärr.. Men denna tycker jag om något grymt! =)


Rosa rosa rosa.. Samma pris som de andra, nämligen 54 dollar. Men ååh, denna MÅSTE komma hem till Mr. Tax tävlingsgarderob! Hoppstorlek då såklart! :)


Även denna för 54 dollar. Lila är också himla fint på "gula" hästar iallafall enligt mig!
De blir en kontrast som ögat kan se på utan att "kisa" ungefär :)



Nå, va tycker ni om dessa? :)
Är de något ni hade kunnat beställa hem? :)



Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag har en turkos uppsättning hemma som ska säljas. Intresserad?

2011-09-01 @ 13:39:54
URL: http://sindarvelukas.blogg.se/
Postat av: Veronica

Jag kan skicka en bild på uppsättningen till eran bloggmejl. 200kr hade jag tänkt mig för schabraket och lindorna.

2011-09-02 @ 21:13:30
URL: http://sindarvelukas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0