Dag 1. - Presentation av mig själv.

Ja, vart ska man börja? 

Maja Gärdström heter som som vissa av er redan vet kanske. Jag är bosatt i västernorrland i två kommuner. På veckorna är det kramfors kommun som gäller då jag går första året på Nordviks naturbruksgymnasium inriktning hästprofil - Ridning. Och på helgerna när jag är hemma i härnösand!

Jag är 16 år gammal, glad, trevlig, social. Jag är en person som gärna pratar med alla i stort sett.  Har en två medryttarhästar. En av dom är inackorderat i hyrstallet på skolan. - Silver. Silver har jag ridit in i våras. Mer presentation av honom blir det senare.


Vet inte vad jag ska säga om mig själv. Så ni får väl en bild eller två så ni vet hur jag ser ut ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0