hej igen!

Hejsan igen kära bloggläsare!

Jag vet att jag skulle vara tillbaka i måndags, men efter mycket om och men så blev de inte så.

Jag va i Ronneby i måndags, och träffade lite folk och så. Satt inte vid datorn mer än en minut, och därför ingen bloggning då.
Igår vaknade jag i Ronneby och åkte vidare till stan där jag träffade ännu mer folk, bla Elina och Matilda som jag senare red ut på. Skrittade en liten runda 2 på Taxen och en på Dorina. Hästarna uppskattade de en hel del! :)
Sedan kollade vi på film hos Matilda, och sedan gick jag och Elina och la oss och sov.

Idag däremot va vi uppe i stallet och hoppade litegrann, då Taxen kommer sättas upp på 50 till 70 clear rounder i Lyckeby nu framöver med mig och Elina! Visst är de kul? :D

Passet gick kanon, och dom övade på ett hinder på ca 80 på mittlinjen och två sockerbitar längre bort som hon skulle göra halt emellan. De gick kanon! Han va lite seg i starten, men på slutet blev han kanon fin, och han kommer att klara högre när han får in mer teknik i de hela. :)

Jag satt upp på slutet och travade- och skrittade av honom för att känna lite på honom. Därav mjukisbyxor (som jag aldrig brukar rida i) och utan hjälm. Förvarnar för ganska kassa mobilbilder, men jag tycker Elina fick fram ganska bra bilder ändå? =) Alla är alltså tagna av henne!









(Han ser rätt maffig ut på den bilden. ;) Och de är en extremt glad hästägare på ryggen!)



Jag kan inte säga annat än att han är min number one från och med nu! <3

Kommer snart ett inlägg om mina 10 hemligheter som jag inte tror någon vet. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0