va snygg i vintermörkret!

Eller ja.. Hästen iallafall!

Jag skrev i förra inlägget att jag hade hittat en bra sida från USA där jag skulle beställa hem lite grejer ifrån, och lite av dom grejerna kommer jag lägga upp nu! =)

Jag är ju lite av den där "extrema" typen när de gäller utrustning till min häst.. De kanske inte märks, men visst. De ska inte gå till överdrift, vilket jag tycker schabrak eller lindor lätt kan göra.. Tillexempel kan lindor med mönster lätt väljas bort. Även schabrak med smått mönster kan gå bort!
Eller iallafall på fjordingar, då de redan är 3 färgade, och inte ska ha mycket krims-krams extra.. De blir för mycket..

Däremot tycker jag att på täckesfronten kan man överdriva ganska enormt som jag kommer visa nu! De är mycket mönster, och mycket krims-krams.. Men dessa täckerna hade lätt fått en plats i Mr. Tax garderob! (Om jag va gjord av pengar vill säga..)

Följande täcken kommer ifrån http://wildhorsecolours.com/.


Kostar 110 dollar.


Kostar 120 dollar.


Kostar 120 dollar.


Följande täcken kommer från Hööks, och dom får också gärna hoppa in i taxens garderob!


Kostar 699 kronor.


Kostar 699 kronor.


Kostar 699 kronor.


Kostar 1 199 kronor.


Alla dessa täcken får mer än gärna komma hem till mig gratis i storlek 125-135!

Va tycker ni om dessa? =) Några som ni hade viljat ha? =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0