Moa- Åsikt!

Hej!
Tänkte skriva av mig en åsikt som jag länge har funderat på och det är att jag själv tycker att när jag går in och kollar på hästar så ser man väldigt ofta att ryttaren på bilderna och filmerna är för lång på hästarn (oftast på ponny annonser) Jag stör mig väldigt mycket på detta eftersom jag själv är ganska lång(169,5) och tänk om man åker och kollar på en häst och sen så har ryttaren på bilderna sett alldeles för lång ut så kommer man dit och träffar hon som är med på bilderna och ser att hon är mycket kortare än en själv, vad gör man då lixom? Då vet man ju redan att man kommer va för lång, eller hur?

Så jag vill nog helst veta hur lång ryttaren är innan man kollar(om hon är för lång) så man vet om att det är värt att åka och kolla på den hästen eller inte.

Vad tycker ni om detta??
//Moa

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Håller med dig!:)



Många skriver dock längden på ryttaren på annonsen!:)

2011-08-16 @ 20:19:04
URL: http://kajssat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0