oh work work work.

Nu har jag rast i cirka 40 minuter till, vilket innebär att jag åker dit om ca 10 minuter.. Jag hinner slänga in ett inlägg iallafall!

Träningen med Taxen ligger på is för tillfället..
Dock har jag lyckats få stallplats på ett stall tillsammans med Julia (http://franseletillsadel.wordpress.com/)
Här har ni bild på finaste paret med:




Och just nu fixar vi sadelkammare med allt va de innebär, och vi flyttar in i mellandagarna! CAN'T WAIT!

Vi va på Börjes häromdagen och köpte lite till stallet, bland annat sadelhängare, tränshängare, täckeshängare, saltsten, uppbindningsringar och kvast.

Till Taxen köpte jag lindor (svarta), grimskaft (till uppstallningen), reflexer, skritttäcke och kandarstång (tänkte testa om han funkar bra på "hemmagjort"kandar, och gör han de köper jag de till honom nästa månad).


Imorgon kommer förhoppningsvis bilder när jag och Taxen rider en sväng, ska då testa mitt träns! :) 
Hittade ett ASLÄCKERT träns på Börjes med som blir inköpt till nästa månad! :)


Va även om Karlssons i Bräkne-Hoby och fyndade transportskydd liknande dessa

fast mer passform för 99:-/par! Snacka om att jag blev glad! Dessutom va de rosa där de är blått och blått där de är rosa! Hur läckra som helst! Matchar mitt fleecetäcke, vilket gjorde mig glad till 1000!


Jaja, imorgon får ni lite bilder ja, och nu ska jag vidare till jobbet igen! Tur att jag trivs, så de inte är en känsla av hat som fyller mig i den meningen! :)



Bye, kära bloggläsare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0