Emma - Äntligen!

Äntligen dags för att blogga! :D
Sitte hos pojkvännen och har haft en super födelsedag idag! :)
Fick blandannat ett par ridstövlar med strass från Hööks som jag kollat in lääänge, ett par bruna ridbyxor, en korallfärgad tröja samt en överraskning från pojkvännen min (han har inte ens gett mig den än.. Hrm?).

Hur som helst så har jag inte haft någon som helst tid att blogga idag tyvärr..
Va även i stallet och smörjde båda sadlarna, tränsen och så friserade jag min polle..
Så nu har FjordingStyle 4 "riktiga" fjordingar och.. En tagg! :D



Va tycker ni, lite coolt är de va? ;)


Här kommer några bilder från igår. :)



Vågar inte lägga ut fler bilder då Moa ska ha några till headern.. ;)

Men vill ni se lite fail-bilder också? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0