Emma - Födelsedag och allt..

Hejsan allesammans! 

Idag fyller jag 19 år.. Herregud va gammal jag är.. Kanske dags att färga mitt gråa hår brunt igen? Hihi!

Igår hade jag min pojkvän här som tog en massa bilder på mig och min Tax.
Taxen skötte sig kanon, och jag lyckades sitta ner i hans galopp för första gången! (Höll dock på att flyga av när han lägger av klackspark av glädje! Haha!)

Jag hade så mycket uppdateringar att göra, och så många intressanta tankenötter och åsiktsinlägg i tankarna.. OCH SÅ LÄGGER VÅRAT INTERNET AV! De bara total dog!

Iallafall.. Idag ska jag se till att skicka över bilderna Emanuel tog på oss till Moa så hon kan sätta in dom i headern, och sedan ska jag förbereda lite bilder att lägga upp här också..
Men.. Då får ni hjälpa mig!
Han tog nämligen 370 bilder...

Vill ni se "fina bilder", "Då - Nu bilder" eller Failbilder? :)
De är ni som bestämmer helt och hållet! :)


Funderar även på att ha en mini tävling här på bloggen där vinnaren kommer kamma hem ett av mina schabrak?
Hade de kunnat vara något? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0