Emma - Tjenare!

Hallå hallå, detta är alltså Emma, nytillskottet till bloggen!
Liten kort intro om mig då.

Jag är en glad, posetiv och öppen tjej på 19 somrar nu snart (fyller på torsdag!) som är utbildad och jobbar som undersköterska i Karlskrona där jag bor!
Jag bor tillsammans med min mamma, hennes sambo, min lillebror, vår katt och min Tax. Hehe..

Nu till anledningen att jag kom in i just denna bloggen, min häst Artax, även kallad Taxen!
Artax har varit min i en månad nu, och är en 12 årig fjordvalack i färgen brunblack!
Tidigare pessoa skogsmulle, men nu påväg in på banorna till 2012!
(Ska jag vara allvarlig vet jag inte riktigt vad jag såg i honom, då han va helt mot va jag vanligen brukar vilja att en häst har, men eftersom jag tror på ödet i alla andra fall, anser jag att detta va ett guldtillfälle att bevisa de än en gång!)

Vill ni se bilden som fanns i annonsen, samt bilder från gamla ägaren? :)
Han är 150 cm hög och väger.. Han är tjock.. Haha!
Jag kommer faktiskt inte på mer just nu att skriva om, så ni får gärna skriva och fråga! :)
Är de något ni vill se, veta eller har en undran över vem jag eller Taxen är, bara skriv! :-)
Jag är så glad att jag fick bli en del i denna bloggen då jag tycker de är en kul blogg, samt att både Moa och Maja har varit jätte trevliga! :)

Hoppas att jag sköter mig, annars får ni tjata på mig! Hehe! :-)
Återkommer ikväll, är de något ni vill se/att jag skriver så gör jag det! :)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Vad har han för stam?

2011-07-26 @ 21:54:36
URL: http://sindarvelukas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0