God morgon - Maja

Ligger i sängen och har precis vaknat. Har inga planer på dagen förutom att bara ta det lungt. Som det se ut nu så blir det förhoppningsvis Täby Galopp imorgon. Hoppas på bra väder bara. 


Tänkte fråga er en fråga om mobiler. Jag var så pass klantig och glömde ta ur min mobil från min tröja, så den fick dig en omgång i tvättmaskinen. Har någon av er här några erfarenheter av Nokia N8? Har funderat på den ett tag nu. Har alltid varit anti Nokia, men tror att den här kan funka.

Om ett tag så avslöjar jag hemligheten. Jag tror att det kan bli riktigt bra!


Nu ska jag dra mig upp och hoppa in i duschen, sen ska jag äta frukost. Ha en bra dag! Blir en grym uppdatering även idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0