Räknar och planerar - Maja

Sitter och räknar lite priser och tider. Funderar nämligen på att åka till Globen horse Show i år. Var länge sen jag var där och det är en riktigt cool upplevelse! Jag vill gå 5 annexet på fredagen. Gå på dom två sista showerna på lösdagen(Förmiddagen = annexet) Och sen på söndagen dom två sista. Samanlagt pris till det är 950 kr. Så jag ska lägga undan pengar varje månad. Får se om jag hittar någonstans där jag kan jobba lite sen ska jag flörta med Mami ;)

Sen var det ju bara det stora problemet. Vem skulle kunna följa med? Inga komentarer "Jag vill, men du menar det inte" Utan vem vill verkligen gå? :D

Kommentarer
Postat av: Marie

När är det?

2011-07-29 @ 17:08:59
URL: http://clarabelelhabiba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0