Hejsan kära bloggläsare!

Nu är jag back-on-track! :)

Jag fick tyvärr ett dödsfall inom familjen som tagit ganska mycket av min energi.  Sedan har Mr. Tax bestämt sig för att bli halt lagom till när vi skulle starta en Clear-Round.. Ibland blir jag så sur.. Haha, visserligen inget han kan göra åt, men man blir ju ändå inte jätteglad.. 

Däremot så skulle jag tränat med Taxen igår, men de spö-regnade.. Så vi va faktiskt bara inne i lösdriften lite och tränade på en volt om lite samling, samt backa från sidan. :) 
Han va kanon duktig! Och han fattade nästan vinken direkt, och samlade och formade sig fint i kroppen. 
Jag är så lycklig över min plutt! :D 

Iallafall, så åker mina föräldrar iväg en vecka utomlands, så då kommer Amanda, Micke (<3) och Fredrik vara här, så då kommer bilder :D

Även på när Fredrik och Micke rider.. Hehe! :D


Ha de bra ni underbara, så jag ska jag göra lite tidsinställda inlägg :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0