Säger godnatt

Kan säga lite kortfattat från pay and jumpen.
Framridning : Megasuperduper fin! Hon var verkligen jättehärlig.
Framhoppning : La henne lite tokigt i början, lät henne ta för sig mer och det gick mycket bättre. Skrittade ca 10 min och sen tog ett sista språng innan jag gick in på banan. Det skulle jag därimot ha låtit bli.. Vi kom bra mot hindret, men precis när hon ska hoppa av så gör hon ett extratramp vilket resulterar att jag åker fram på halsen, sen när hon hoppar av så skjuter hon ifrån så mycket så jag åker ner väldigt rejält i backen med huvudet först.. Slår även i ansiktet och slår en volt typ?
Banan :

Aja, det slutade iaf med illamående, yr, näsblod osv. Men in på banan, hoppar första klassen, gick väl ganska bra. Kom felfria runt. Väntade inne på banan då jag skulle hoppa 70 också. Då blev jag mer och mer borta, kändes som att jag var i en annan värld. Kunde inte rida, inget språng blev bra, kom i otakt hela tiden osv.. Snabbt ut från banan när jag var klar och gav hästen till Sandra som travade av henne så jag fick sätta mig. Är fortfarande yr, har ont i huvudet och mår illa. Så det är troligtvis hjärnskakning.. Kul.. Sen vet jag inte hur bra min hjälm mår heller. 

Menmen, nu ska jag sova, är jättetrött! Night my friends!





Kommentarer
Postat av: Marie

Men huvva :S Krya på dig å tare lugnt nu så de int bli värre!!

2011-10-13 @ 23:11:26
URL: http://clarabelelhabiba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0