Nu så!

Nu fortsätter vi med dags uppdateringen, då vi båda lagt bloggen på hyllan nu när de varit en sådan kass design, men nu när vi har den färdig är vi båda igång!

Dag 4 - Det här äter mina hästar
- Min lilla Artax äter ingenting just nu förutom gräs och eventuellt lite havre innan ridning.. 
Till hösten och vintern har jag ingen aning vad han ska äta, så de har jag inte tänkt på, men ett bra grovfoder 3 gånger om dagen, samt kraft två gånger? Kanske? Spånar fortfarande lite på detta dilemma ;)


Dag 5 - Det här har jag med mig på tävling
- Eftersom jag inte varit på tävling så vet jag inte precis.. Men de gamla vanliga, sadel, träns, schabrak, lindor, skydd, boots, sprayschampo, pälsglans och borstar kanske? :)



Dag 6
- Mitt mål med ridningen
- Mitt mål med ridningen har alltid varit att ha ett harmoniskt samspel mellan häst och människa, men eftersom Artax mer än gärna tog in mig i sitt liv, så har jag satt målet med en klubbhoppning 70, samt en L:C :)
De spelar ingen roll om han kraschar in i alla hinder, eller om han blir rosettplockare, målet är att låta honom få mer världs syn samt att han ska känna sig glad, och att jag ska kunna tänka på honom och le. Precis som jag gör nu.



Dag 7
- Min bakgrund
- Min bakrund kommer ni ju få steg för steg så småningom. :)
Men kan vel säga att de började på ridskola, fortsatte med medryttrare, foderhäst, delägare, och nu fullfjädrad hästägare. :)



Imorrgon kommer tyvärr uppdateringen ligga runt 0, då jag och min bästa vän Amanda har mer än 1000 saker för oss imorgon.. Senare på kvällen ska vi på skumparty i Ronneby! :)

Undertiden jag varit inaktiv har lite saker hänt.
Blandannat så har jag och Amanda blivit som en syster för mig igen, och vi är med varandra 24/7 ungefär.
Jag har blivit tillslagen av en tjej jag trodde jag kunde lita på.
Och jag har hittat världens goaste kille. :)

Men bara så ni vet, att min uppdatering imorgon inte kommer bli den bästa. :( 



Kommentarer
Postat av: Ammie

Hej!

Jag har läst eran blogg sen den starta typ.

Men nu har jag lite frågot angående bloggen!

1. varför sluta moa blogga? kan ni inte skriva varför?

2. Vet ni om moa har någon ny blogg? Kan ni länka den isåfall, saknar hennes inlägg.

3. varför uppdaterar ni så dåligt?



Ni får gärna svara i inlägg!

2011-09-25 @ 11:32:37
Postat av: Louise

Hej var med och tävla om dagens blogg där alla mina 200-250 läsare blir din här på

http://laakinoiise.blogg.se/2011/september/dagens-blogg-mandag-3.html#comment

Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer! :)

2011-09-26 @ 21:15:12
URL: http://laakinoiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0