Emma - 1, 2, 3.. NU KÖR VI!

Nu är de såhär våra små söta bloggläsare att jag inte har kunnat blogga då jag inte varit 100 dessa dagarna.. 

Igår blev jag avkastad så pass att jag fick åka ambulans första gången i mitt liv. ;)
Mr Tax ville ju inte gå förbi den "hästätande brevlådan" som han gått förbi 1000 gånger innan. ;) 
Han blev rädd för den, frös fast, när jag försökte få honom att närma sig detta monster, ställer han sig och kastar sig in i en lyktstolpe.. Min rygg gör ont, mina knän är mer förstörda sedan innan och jag kan inte röra mig.. 

Men nu kommer jag ha fullt upp med bloggen, så en massa smaskiga inlägg kommer närmaste veckorna! :D
(Eftersom jag inte fick röra mig egentligen på 2 veckor.. Och inte jobba eller rida på 4 månader för att hinna bygga tillbaka allt..)

Aja, imorgon blir de jobb och sedan ett träningspass på Mr. Tax i paddocken! :D
Smärtan får man ta i efterhand! 


Ni får del 3 av min hästhistoria ikväll :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0