Emma - förlåt..

Som rubriken lyder.. Förlåt att jag inte varit så aktiv dom senaste dagarna.. Jag har jobbat, sedan åkt direkt till stallet och kommit hem sent som tusan.. 

Men den goda nyheten är att jag numera har fått en tjej som jag kan rida ut med! Nämligen min gamla barndoms kompis Matilda! :)
Hon följde med mig upp till taxen i måndags och vi stack ut och red en stund med taxen och hans "fru" dorina..

Matilda föll för dorina och frågade ägaren om hon fick hjälpa till att sätta igång henne, och de va klart hon fick!
Så nu har vi varit på uteritter varje dag fram tills idag, och imorgon har dorina vilodag = taxen får gå ett ordentligt dressyrpass!

Uteritterna har gått super iallafall, och min häst har en ordentlig ökad skritt! Haha!

Tänkte även göra ett "häst-ts

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0