Emma - frågestunden

Nu är de sista dagen på frågestunden, och jag har bara fått in frågor från en person! Är de bara en av er som undrar något om mig ? Aja.. frågestunden avslutas ikväll, och jag hoppas att några fler ställer några frågor eller att Annie skriver fler frågor.. haha! Skämt åsido! Är de något ni vill att jag skriver om idag? Jag sitter nu i bilen, och om jag ska lita på min pojkvän kommer jag sitta i bilen tills 10 ikväll.. så bara bomba mig med ideer, och om ni har lust kan ni småste idéerna till mig då jag måste spara batteri genom att inte ha på Internet för mycket. Där kan ni även skiva frågor om ni känner att de är något ni undrar. Skiv då vem ni är och att ni läser bloggen så svarar jag direkt! Jag nås på 0735083279, så bara Skriv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0