Emma - HALLÅ SVERIGE!

Ligger här med min pojkvän och halvt avlider i min trånga säng som knappt rymmer mig! ;)

Hahaha, skämt åsido! Men jag skulle bara säga att vi drar ut yttligare på frågestunden och tävlingen.. En av er har visserligen svarat rätt.. Men vem säger jag inte ;)

Imorgon ska jag ut och träna i paddocken!
Anledningen till att jag inte har skrivit något här under helgen är att.. Jag inte har varit i närheten av hästar i helgen! De är sant! Både jag och min häst har haft ledigt.. Från varandra! ;)

Men nu ska jag sova då jag börjar halv 8 imorgon.. Men efter de ska jag och Matilda ut i paddocken, och då får ni eventuellt bilder! :D

God natt! :)

Kommentarer
Postat av: stina

hej tänkte bara säga att jag har dagensblogg på bloggen, kika in? :D

2011-08-09 @ 13:34:35
URL: http://stinabackerholm.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag är så spänd påtävlingen!

2011-08-09 @ 17:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0