Emma - mitt liv svävar på moln!

Nu har jag både fått gå en långrunda, jag har träffat min häst och jag vatt fått mig en skrittrunda med handhäst! Allt började med att jag och min barndomskompis Matilda skulle mötas upp och gå en runda.. När vi gått en bit så kommer jag på att de inte är allt för långt till stallet, så vi går dit och visar med Taxen och hans "fru" Dorina.. Sedan så tänker vi att vi kan gå en liten runda med dom, och sagt och gjort.. Vi tar in alla hästar i stallet då vi tänker att lilla shettisen Ville kanske vill följa med. Sedan kommer stallägaren in och säger: om ni vill rida en runda så kan ni ta med er Ville som handhäst, så kan jag gå med er med hunden.. Så vi tränsar, hoppar upp barbacka och skrattar en liten runda då varken Ville eller Dorina är igångsatta.. Mysit värre! (när man sitter på sin alldeles egna häst och skrittar barbacka genom en mysig dimma i skogen kan livet inte bli bättre!!). När vi kommer tillbaka så tränsar vi av och släpper ut dom. Varpå jag nog har fått en ny ridkompis, då Matilda blev erbjuden att få hjälpa till att sätta igång Dorina! :D Sedan går vi hem igen och nu ska jag in i duschen och stå där tills pojkvännen hämtar mig.. Sedan ska vi till honom och kolla på film! Som ni ser i rubriken så svävar mitt liv just nu på moln, och jag kan inte riktigt sluta le! :D haha.. Låter som någon tvätt äkta fjortis, men så är läget just nu! :) Mer uppdatering imorgon! :-) God natt allesammans!

Kommentarer
Postat av: Mona von Snabel

maja hälsar att hon är internet lös å återkommer imorgon :)

2011-08-02 @ 19:34:43
URL: http://gammquinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0