Emma - slutat jobbet!

Nu har jag slutat jobbet för denna veckan, and i have worked my a** off!
Bloggen har tyvärr blivit lidande över detta.. Jag är ledsen!

Nu är jag iallafall ledig fram till torsdag om jag inte blir inringd, och jag ska gottgöra er för denna veckan jag varit så off!

Iallafall tänkte jag leverera ett par total-kassa mobilbilder ikväll, då jag är lite konfunderad över Taxen..
Han har kliat sig så han fått sår vid ögat, mungipan och hakan.. Ytliga sår visserligen, men de ser ut som om han har kliat sig.. Problemet är att jag är rädd att de är exem! Och de vill jag ju inte ha! Haha!
På grund av dessa såren så kan jag inte ha träns på honom då de skaver över såren..  Det enda som inte skaver är repgrimman..

Ett perfekt tillfälle med andra ord! Jag känner att jag behöver kunna rida honom i de också. ;)

Så igår red jag i den plus delta-remmar! Jätte smidigt, och han förstod mina signaler mycket bättre om jag kan "svänga som vanligt".

Red iofs bara fram och tillbaka på en liten stig och i hagen.. Men ändå!

Han skötte sig exemplariskt och fattade iallafall start och broms.. Haha..
Ska ut igen nu och rida lite till.. Bara lulla lite i skogen tills man kan sätta på ett ordentligt träns! Haha! ;)

Iallafall får ni super kassa mobilbildern ikväll! :)

Kommentarer
Postat av: sanna

Ny startad hästblogg! :D va tycks?

2011-08-14 @ 17:23:47
URL: http://ponnieligan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0