En hel dag i Karlskrona City!

PUH! Hemma från staden Karlskrona, där jag gått i stort sett hela dagen! (MITT KNÄÄÄÄÄ! AJ AJ AJ!)

Nu är de så att jag haft 2 underbara dagar med min lilla underbara vän Elina, och vi har fjantat runt så otroligt!
Idag beställde vi en resa i December till soliga utlandet, men mer säger jag inte! :) Säger bara att jag längtar! <3

Igår så hade hon en hopplektion för mig och Taxen, och den gick inte så bra.. 
Jag tror Taxen hade en stukning eller något, för när vi galopperade och så så visade han att de gjorde ont någonstans, men jag vet inte var.. Han haltade inte, och jag hade hackamore, så de va inte tänderna.. Jag vet allvarligt inte, men vi avslutade när vi hade hoppat något 60-70 hinder..

Han har börjat forma sig i galoppen mer och mer vilket är superkul att se! Verkligen! :)
De visar att muskler kommit i den lilla fjordkroppen och att vi snart är redo för en L:C på riktigt! :')


I helgen så kommer jag åka till Emanuel i 2 dagar och vara där med honom, så eftersom jag ska runt och fara (tydligen) så kommer bloggen få lida en aning.. Men jag kommer iallafall skicka iväg 2 inlägg om dagen med kassa mobilbilder mm. :) Samt 3:dje delen i min hästhistoria.. Förlåt att den inte kommit upp än!..
Jag har skaffat mig en liten "häst-passare" nämligen min lilla Matilda som kommer kolla till taxen och spruta han med flugmedel varje dag, samt inspektera honom.. :) Vågar hon, så vet hon var mina träns och min sadel finns! ;)
Tack än en gång grynet mitt!




Kommentarer
Postat av: Jessica Eriksson ( Brave Heart )

Hej :)



Fin blogg ni har :)



Kolla och följ min blogg, tack :D

2011-08-26 @ 02:54:48
URL: http://dressyrponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0