feber, huvudvärk och ännu mer feber!

ÅÅÅÅÅH! 
Idag hade varit ett perfekt väder för att åka till Taxen! 
Men va händer?! Jag har dragit på mig en fete förkylning, men feber och allt annat äckligt jag gärna kunde avstått från!

Jaja.. Jag har försökt ta upp datorn flera gånger idag, men inte pallat resa upp huvudet så jag sett datorns skärm.. 
Så att blogga förren nu har gått bort helt.. Tyvärr..

Däremot såg jag några AWSOME grejer på en internetsida från USA, som jag lätt ska beställa hem ifrån när jag får pengar, nu såhär när vintern närmar sig! (Och jag blir lika deppig så fort jag påminns om att vintern är här..)

Va tycker ni om vintern?! :D

Själv tycker jag att galoppera på snötäckta åkrar, vara i stallet och pyssla om hästarna om kvällarna med täckesbyten och sådant är jättekul! =)  Och de är altid lika kul att rida ut precis ii skymningen när de är snö överallt!
Dock så är isbanan till åkern, isgatan till stallet, snö innanför byxor och skor, iskalla kvällar och mornar, mornar över huvudtaget, och att kånka vatten ungefär 4 gånger om dagen är mindre kul..
Lika mycket som att hästen ofta tappar muskler under vinterhalvåret..

Jaja, vintern är fin iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0