HJÄLP KÄRA NI!

På måndag kommer jag sitta 4 timmar framför datorn i väntan på manne, och sedan i 3 timmar på tåg, så jag vill ha hjälp med samtals ämne eller inlägg på måndag!

Jag har lite förslag själv..













Sedan funderar jag på diskussions ämnen som travare, pessoa, hur viktigt de är med matchning, och även hur jag tycker om de ena och de andra i hästvärlden..

Sedan tänkte jag börja med en sak som Peter Griffin i Family Guy gjorde under ett avsnitt, nämligen 
"Do you know what really grinds my gears?"
Översätting: Vet du vad jag stör mig på?

Hade de varit en kul ide? :) 



Så kära ni.. HJÄLP MIG!



Kommentarer
Postat av: Anonym

När ska Moa blogga? Har just börjat läsa eran blogg,men ser bara inlägg från Maja och Emma?

2011-08-28 @ 17:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0