Hööks shopping!

Idag va jag på Hööks som sagt, och fick med mig lite olika saker hem.

Jag hade ju ett presentkort på 250:- som ja fick vid födelsedagen som jag använde upp idag :)
Jag fick med mig :

Ett mörkblått schabrak i dressyr format.
Dessa schabraken älskar jag bokstavligt talat!
Dom är stilrena, har bra passform (till min sadel iallafall) och dom håller sig fina! Samt att dom är skonsamma för plånboken!
179:-



Dessa mörkblå lindor för att matcha med schabraket jag köpte, har aldrig använt mig av dessa, så ska bli kul att testa! Dessa va också ganska vänliga mot plånboken!
169:-



Också detta torrschampo. Har aldrig använt mig av dessa produkter, utan detta är första gången!
De står att man bara ska spraya på, låta verka och borsta av. Låter ju super! Och min lilla tax som är rädd för vatten.. Känner att de inte är läge att börja träna på vattenproblem när vintern ändå är påväg, så de får vänta till nästa vår! Om inte så badar han ju mer än gärna, så de vore ju något! Haha! Den va inte fruktansvärt dyr heller!
169:-
En recention kommer om denna produkt kommer när jag använt den! =) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0