Silver 29/8

Vet att jag bara skriver om dagens ridpass just nu. Har lite inlägg pågång men dom är på min dator som är på skolan.

Men iallafall, jag och Ellinor red ut i skogen, han var pigg men lyssnade väldigt bra på mig. Jobbade lite med formen, funkade väldigt bra i skritten och traven. I galoppen blev han lite stark men efter en halvhalt så saktade han ner farten och arbetade bra. Första galoppen tog han fel, men dom andra två tog han direkt. Duktiga pojken ♥

Sen när vi hade kommit en bit efter vägen så tog den slut, så vi knatade in i skogen och lullade runt. vi var säkert och skrittade på långa tyglar i 40 min. Påvägen tillbaka hittade vi sjukt mycket kantareller så vi frågade en annan som var ute och plockade om vi fick låna en påse, och det fick vi. Så jag kom hem med ca 1-1½ kg kantareller! inte helt fel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0