Hejsan Bloggen!

Nu är de också så att jag har snackat med Maja, och hon har tyvärr också lixom Moa bestämt sig för att sluta blogga här på Fjordingstyle. Lite tråkigt kan jag tycka, men jag respekterar bådas situation och beslut, och vi får önska de all lycka i framtiden.

En kort update om min situation.

- Den 29 eller 30de kommer jag att flytta Artax till ett stall i Förkärla tillsammans med en av mina bästa tjejkompisar!
- Vi håller på att renovera sadelkammaren just nu, med att isolera väggarna, fixa så vi har vatten etc etc.
- Jag ska börja flytta mina saker till stallet redan nu i helgen om allt går som planerat, och jag kommer att enbart ha kvar sakerna som jag verkligen behöver, såsom täcke, borstar och grimma. Samt träns.
- Jag har fått möjlighet att ta tillbaka min gamla foderhäst Maricco till det stallet som jag kommer att vara i.
               Maricco är en varmblodstravare som jag hade för cirka 1 år sedan. Han är ungefär 7-9 år gammal och lämpade sig inte för travet, och de va därför jag fick ta hem honom. Mer info om detta kan ni läsa på min dayviews "LovelyThinking" på sista datumet där jag laddade upp bilder. 
- Julia och jag kommer att ha Maricco tillsammans, och även ha hennes lillasyster som medryttare. Kommer bli skitkul!
- Jag kommer troligtvis inte heller vara kvar på bloggen eftersom jag inte kommer kunna fylla upp namnet nu eftersom jag kommer ha varmblod också, och att jag känner att jag vill ha någon att blogga med som kommer att pusha mig.
- Julia och jag kommer att skaffa en blogg ihop som heter : NohorseNolife.wordpress.com som just nu är under konstruktion..

- Artax träning ligger på hyllan nu med allt jobb + att han bor så långt bort. Men nu när jag kommer att kunna vara hos honom varje dag så känns de underbart att kunna sätta igång honom!


Men nu sitter ju jag på jobbet som sagt, så jag måste gå tillbaka till mina underbara vårdtagare!
Tidsinställt it is!

Men ni får ha de så bra, och Fjordingstyle bloggen kommer att vara kvar, och vid större "vinster" kommer jag att uppdatera er!

Ha de så gott, älskade bloggläsare och jag hoppas att ni följer mig på min och Julias blogg i framtiden!




Stora julkramar, Emma Franzén.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0