Bloggtips och butikstips!

 

 

Som vanligt så kollar jag min ”bloggar jag kollar varje dag” mapp för att bläddra igenom alla bloggar jag följer. (Tro mig, det är en del)
Det är alla dessa stora bloggar som dressyrmupparna, teamsl, carlssonpåtaket, johannagrant, nellieberntsson, ja you name it. Men jag är även en fena på att läsa dom mindre bloggar som borde lyftas mer fram än vad dom gör. Dom bloggar som inte provocerar för att få läsare, utan bara är sig själva.
En av dom bloggarna är Fannyakerman.bloggo.nu. Jag har följt hennes blogg i några veckor och kommer definitivt stanna. Hon skriver om sin vardag, hästarna och allt runt om.

 

HTTP://FANNYAKERMAN.BLOGGO.NU


På sidan av bloggen så driver hon även en relativt nystartad hästbutik i Härnösand. Ytterfälle Ridsport. Jag har inte hunnit vara in där än även fast jag bor i härnösand (Skam på mig) men jag har bara hört gott om butiken, men när jag får tillfälle ska jag ta mig dit och titta och kanske till och med få med mig nått hem? Jag är hopplös i hästbutiker, jag har en tvångstanke att alltid ha med mig något ut, vare sig det är en hovkrats eller ett schabrak. Något måste jag ha. Så som jag har fattat det så är det mycket märkessaker som John Whitikar, Kingsland, Hansbo osv osv, vilket jag gillar stort. Fina saker med kvalité!


Jag tycker att så många som möjligt ska klicka sig in på Fannys blogg och om du åker igenom Härnösand någon gång, sväng förbi i ytterfälle och kika in i butiken!

HTTP://FANNYAKERMAN.BLOGGO.NU

 

/ Maja


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hej!

påsarna inehåller ca 10 kg och kostar 16-19 €. Så mellan 150-180 kr.

Jag personligen är väldigt nöjd med detta foder och tycker absolut att det är värt pengarna!!

Vet dock inte vart du kan få tag i det i Sverige. : /



mvh Lovisa

2011-11-08 @ 21:23:39
URL: http://stockholmryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0