En fråga som flera kanske vill ta del av.

Fick en fråga av Veronica som flera kanske undrar över. Så jag svarar i ett inlägg!

Veronica : Vad kul!! Hur och var fick du tag på honom? :)"

Svar: Allt var bara av en slump. Jag följde med en kompis hem en helg, dom har 6 st egna hästar. Två welsh cobar, två shetlandsponnyer och två welshponnyer. Michaela pratade mycket om att hon ville ta dit Alf ( en av cobarna, hennes egen) Men det skulle förmodligen inte gå då dom helst ville ha med sig sällskap till honom. Sen var det inte så mycket mer med de, jag red Dylan två ggr den helgen, sen på Ica där Susanne (ägaren) jobbade så blev det tal om att jag kanske skulle kunna vilja ha Dylan. Vi pratade lite och sen gick vi in. Jag trodde inte det skulle vara så "seriöst" men vi pratade vidare om detta och på måndagen så gick vi till stallchefen och Michaela ställde sig på kö i hyrstallet. Det fanns en plats och den var nu hennes. Alltså, hästarna skulle hit!

Två veckor senare så kom hästarna till skolan. Det har gått väldigt fort allt men det har varit riktigt kul!

Dylan kommer från Näsåker. :)

Hoppas du blev nöjd med ditt svar. :)



Kommentarer
Postat av: Johanna

Min söta lilla Mymlan har varit hos mig nu i fyra dagar och lyckats gå i öms. Följ bloggen för att få följa den gulliga lilla varelsen som endast är 2~3 månader gammal! Eller bara titta in lite nu och då om ni känner för det!!

http://kaffeflackar.blogg.se/2011/november/mymlan.html#comment

2011-11-09 @ 22:06:43
URL: http://kaffeflackar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0