Dålig uppdater i helgen

Har haft stalljour hela helgen så har haft fullt upp med det. Angelica kom tyvärr aldrig upp,men det är sånt som händer.

Idag hade jag tänkt rida i paddocken med Silver. Träna lite övergångar, galoppfattningar och ställa igenom i högersidan ordentligt. Imorgon åker lillpojken hem. Känns väldigt tråkigt, men sånt är livet. Ska försöka hitta en annan foderhäst, men det är inte det lättaste. Så vi får se vad som händer i framtiden.

Den 13 oktober, en onsdag ska jag vara med på en Pay&Jump med Cigoria, en av skolans jättefina hästar. Helt klart min favorit! Ska hoppa 70 cm, så inga höjder, utan tar en höjd jag känner mig säker på. Ska bli riktigt kul!


Bjuder på en fin bild på mig och Flisa. ♥
Glöm inte bloggtävlingen här! : http://fjordingstyle.blogg.se/2011/september/en-bloggtavling-for-er.html

Kommentarer
Postat av: VeroNica

Nej!:( varför ska han åka hem?

2011-10-03 @ 10:38:31
URL: http://sindarvelukas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0