Förlåt för uppdateringen...

Har varit hos Michaela hela helgen och har inte kunnat uppdatera bloggen!

Har iaf ridit hennes systers fina häst Dylan, en welsh cob valack. Trevlig att rida men väldigt stel! Igår så blev det mest lullande bara och idag for vi ut på en längre tur med en jättehärlig galoppsträcka!

Michaela har även min "Drömhäst" Har alltid velat ha en leverfux med vita strumpor och bläs, tror ni inte att henens Alf är det? Hur snygg som helst! Ska visa bilder senare :)

Tänkte komprimera denna låga uppdatering med lite nytt som jag kommer hissa och dissa hos hööks! Kommer i ett senare inlägg.


Bjuder på en bild på mig och Red från lektionen i fredags. Är det någon ni vill se mer av?


Kommentarer
Postat av: Veronica

Sv: Tack! ja jag kollade på annonsen på honom, men fastnade mer för lilla Dalex:) Har du hittat någon häst då?

2011-10-10 @ 15:46:33
URL: http://sindarvelukas.blogg.se/
Postat av: Matilda

Fin häst!

2011-10-10 @ 19:37:30
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0