min drömutrustning.

Tycker nästan att de är dags för ny utrustning för Mister Tax då han har ganska.. Ja.. taskig utrustning. Visst, den sitter bra, men den ser inget vidare ut.. Tyvärr.. 

Så i mina drömmar har jag gjort en utrustning som jag sitter och dreglar över!




Kandaret är från Hööks. De kostar 779:-
Swarkowski pannbandet är från Hööks. De kostar 649:-
Schabraket är från Horze. De kostar 249:-
Lindorna är från Hööks. De kostar 99:-
Sadelgjorden är från Horze. De kostar 599:-
Sadeln är från Horse. Den kostar 10.600:-


Visst, de är inga speciella "dyra" märken, men de hade dugit åt mig och Taxen! :)


Snart kommer en hopp outfit också! :)


Samt att imorgon ska jag ut och rida i paddocken, och då hoppas jag till gud att någon kommer och fotar, annars så spelar jag bara in. :) 





Kommentarer
Postat av: Patricia

Snygg outfit =)

2011-10-26 @ 11:54:06
URL: http://ponyblog.blogg.se/
Postat av: Maja

Hej! Vilken fin häst du har!

Kolla gärna in på min blogg, Och lämna gärna en komentar efter dig! :D

2011-10-27 @ 17:53:29
URL: http://majatucker.devote.se
Postat av: Louise

Snygg outfit Emma! Kan du inte lägga ut lite skillnadsbilder på taxen, där du inte sitter på, hade varit kul att se om han ändrat sig något i kroppen. tycker sånt är intressant ^^ Kram på dig

2011-10-27 @ 20:59:55
URL: http://loloiis.blogspot.com
Postat av: Emma på fjordingstyle

Maja: Jag kan inte hitta din blogg tyvärr, har du tagit bort den? Annars hade jag gärna tittat in!



Louise: Ja, den hade gärna fått ligga i min sadelkammare! Jo, visst skulle jag kunna göra det!

Dock har jag inga bilder från där jag fick honom precis, utan från någon månad framåt.. Tror jag! Jag måste hem till min dator och kolla om jag har någon, annars får jag ta en nu på torsdag när jag kommer hem och sedan ta en ny om någon månad. Däremot kan jag sätta en där jag rider, dock inte lika kul att se, men att se hur han har utvecklats i ridningen, då det är där han mest har utvecklats! :)



Men såklart ska jag se till att försöka fixa detta snarast! :)



Mvh Emma på Fjordingstyle!

2011-10-31 @ 19:57:38
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0