När klockan slår 23.00

Det är den bästa tiden! Internet stängs av för alla på skolan förtom mig och två andra. Vet inte varför det är så, men vi har internet dygnet runt iallafall. Vet inte hur många det är som bor på skolan, men det är en del. Ganska skönt när det går megasnabbt sen.. haha! Tänk er själv, ett ensamt modem (okej,, det kanske är flera) står och jobbar på för att alla ska göra det ena och det andra. Sen helt plötsligt är det bara tre datorer som det ska internet till.. ;)

Silver åkte som sagt idag. Väldigt blandade känslor, men innerst inne ville jag sätta mig i ett hörn och försvinna för några timmar efter att han hade åkt. Visst, jag kan rida honom på helger och lov.. Men det kändes ändå väldigt jobbigt. Men nu ska jag ta nya tag, leta en pålle att ha på foder (Vilket inte är det lättaste) Men jag letar på! 


Fina bubben. Andra passet på skolan. Ångrar nu i efterhand att jag inte lockade med mig en fotograf varje gång jag red på banan eller i paddocken.. Menmen, lätt att komma på i efterhand!

har lite filmer också. Någon som är duktig på att klippa ihop en massa filmer får gärna slänga in en kommentar. :)




Kommentarer
Postat av: Veronica

:( Inte kul.... Vad e det för häst du är ute efter? En fjord eller? :)

2011-10-05 @ 07:19:51
URL: http://sindarvelukas.blogg.se/
Postat av: Lisa - Dressyrfocus.blogg.se

Måste bara säga att gud vad jag älskar eran blogg!

2011-10-08 @ 21:00:17
URL: http://dressyrfocus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0