Tagga!

Nu taggar jag inför tävlingen imorn på Zätan!

Det ska bli så grymt kul att få prova på distans och se om det är min grej;)
Jag håller på och plockar med alla grejor som ska med imorn eftersom jag hinner inte det imorn! Måste ju upp tidigt för att hinna allt annat.

Nu när jag ändå håller på så kan jag berätta lite om tävlingen!

Vi ska rida 1 mil och vi ska satsa på att gå i mål på 1h och 15min(ritten får ta minst en timme så inte alla galopperar helatiden).

Vi startar kl 11 och planera att vi skulle starta lite efter dom andra(man har 15min på sig att starta).

Hoppas det går bra nu på vår första lilla tävling!

//Moa
Ps. Bjuder på några höstiga bilder!




<3

Kommentarer
Postat av: Louise

Lycka till :))

2011-10-29 @ 19:59:09
URL: http://louiseoden.blogg.se/
Postat av: Julia

Åh, vad kul! Vill också testa distans. Var är det någonstans och hur hittar du tävlingar? Lycka till!!

2011-10-30 @ 13:12:14
URL: http://ohjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0