you got it all.

Nyss va jag i stället och tränade från marken med Taxen. Han va inte så samarbets villig som han kan vara, men ändå helt okej. :) han bestämde sig dock för att springa över mig en gång.. men vi lekte, så de är ganska godtaget.. springer jag brevid en häst som är lekfull till 1000 och snabbt byter håll och springer baklänges så.... haha! Jag red litegrann med, men inte så mycket.. tränade mest och kände hur han kändes, och han kändes lite slö, men de är nog pågrund av pälssättningen. :) han va kanonfin iallafall i ridningen, trots att jag enbart red i grimma och longerlina.. hjälp man måste vara fyndig! Nu sitter jag i bilen till stan, med bruna jeans (Nej dom va blå innan jag red min dammboll) och ska på teori på körskolan så jag blir färdig någon gång.. någon annan än jag som håller på med körkortet? :) iallafall så lägger jag in lite bilder när jag kommer hem. :) / Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0