nu kör vi!

Dag 1, presentation av ingen mindre än mig.. ;)


Ja, vart ska jag börja? 
Jag heter Emma som ni säkert vet, fyllde 19 den 28 Juli detta året, och är en jävligt go människa om jag får säga de själv..
Jag bor i Karlskrona i Blekinge, eller aa.. Ungefär en mil utanför Rödeby i en håla vid namn Spjutsbygd, där jag trivs jättebra!
Jag bor med min mamma, hennes sambo och min lillebror. Jag har min pappa i Kanada, Ontario. Dit han flyttade när jag va ungefär 6 år. Jag har min mormor och morfar i huset bredvid, och min farmor och farfar i Möhlndal utanför Göteborg, där även två av mina fem kusiner bor. Jag har en lillebror som bor i Ronneby, som jag inte träffar allt för ofta tyvärr..

Jag är nu mer hästägare till en grym fjording vid namn Artax som är 12 år gammal. Det är en valack, och just nu är han killen i mitt liv!
Jag har ganska många i min kompiskrets och jag är glad över varenda människa! Jag hade inte kunnat ha goare vänner, allvarligt! 

Öhm.. Ja, va mer finns att skriva.. 
Jag är 168 cm hög (haha, ne, inte på crack!) och jag väger i snitt runt 67 kg senaste gången jag vägde mig.. Och de va.. LÄNGESEDAN.. Hehe..
Jag.. Ja.. Vad va de jag skulle skriva nu då? 
Just de! Jag är nyutbildad undersköterska och tog studenten i juni.. 
Jag är just nu arbetssökande, utöver mitt jobb som timvikarie.

Här kommer lite bilder på mig. :)





Mer update ikväll :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0