so many boys in here, where do i begin!?

En låt som fått mig så taggad som jag är idag, samt att jag säkert är hos Firren nu, då detta är ett tidsinställt inlägg! ;)

Elina har gästbloggat här idag med, är de kul att de kommer någon från utsidan av bloggen också? :)
Hon kommer troligtvis att skriva efter hennes tävlingar med Mr.  Tax så  ni får "känna hur de känns att tävla min lite för tjocke fjording" :).


Iallafall så tänkte jag bara mest checka in så ni får ett inlägg..
Samt höra med er va ni tycker om pessoa bett? Då man kan använda de på många olika sätt ju.

Taxen hade ju pessoa när han kom till mig, och jag ser inget fel me de om man använder de i korregerings syfte?
Tex, man har en häst som i tid och otid sätter ner huet för att äta om man har långa tyglar. 
Då ser jag inget fel med att ha ett sådant bett om man enbart tar i de när man ska korrigera. Då lär sig ju hästen, eller hur?

Visst så ser jag hellre ett kimbelwick eller pelham i vanlig ridning, men alla hästar och ryttare är olika, så man måste se till individen. :)

Jag vill bara höra va ni tycker? =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0